please don't smile at me, I melt

berättar lite smått om dagarna/dagen..eller väldigt smått!
måndags: skola, kort sväng på stan med kompisar och käk, sedan träning.
tisdags/idag: specialhandboll imorses, fyyys idag, alltså shit vilken träningsvärk jag har haha! meen jaa ,de ger ju så de är bra. sen skola och efter skolan kom olgss hem till mig. vi laga mat oså, och sedan drog till samlingen för att sedan dra till lidköping och spela träningsmatch. vi körde lite cp match sådär haha, liksom körde 3x20, såå efter första halvleken stog de 6-6, efter andra halvleken stog de 18-16 eller nåt, och slutresultatet blev typ 30-26 eller 31-26 eller nåt sånt..?! jajaaa, vi var 95or och 96or och har aldrig spelat tillsammans förut så de va heelt okej! träffade också saknade vänner, fruktansvärt kul att träffa dom! nu ska jag göra mig iordning och sen försöka lägga mig i bra tid, godnatt!! 

a personally message(?!?!?) hehehehehe
HEJHEJ MIA HEJ PÅ DIG MIA, HEJ MIA HEJ PÅ DIG MIA. det var evigheteeersen! förutom idag då hehe....saknat dig så din lille majskörv , heejs. pussselipusss <3<3<3333<33<3<3<3<3<3 gullemia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0