matfestivalen + matcher

jaa men helgen har ju varit riktigt bra! matfestivalen och varit med riktigt mycket folk och goooa som bara den. i fredags efter matfestivalen runt halv ett så drog vi hem till isabelle och va hos henne innan ett på natten någon gång, jag sov där tills lördagen. då åkte vi hem till mig sen på dagen och var här innan vi åkte till matfestivalen igen, träffade kompisar igen och var där länge. idag gick jag upp halv åtta för att jag hade samling vid halv nio imorses. åkte till växjö och skulle spela två matcher, mot deras a-lag och sen u-lag. vann över a-laget, såå grymt tjejer!!! sen mot u-laget förlora vi med typ 1 mål och spelade sämre, men jaa de va nära. kom hem för en timma sen så har varit i växjö med laget hela dagen, nu ska jag lägga mig i soffan och vänta på kinamaten som de hämtar hihi, gooottt! sen ska jag kolla wallander vid nio, blir bra! innan jag stänger av datorn så ska jag svara på några frågor jag glömt hehe. kommer i nästa inlägg!! puusss

nyduschad och frääääschi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0