like an ice cube

sitter just nu med en isbit i munnen, sviiinkallt.. men de är gött för har så himla ont i halsen och är förkyld som jag har varit i några dagar nu. min hals har blivit värre igen och de gör så ont så kan knappt svälja.. och min näsa täpper igen, inte braa. jaja idag har jag varit i göteborg med frida, köpte lite kläder igen. ska försöka få in bilder imorgon på allt jag köpt i veckan typ. kom hem för ett tag sen och nyss ätit. nu ska jag sätta mig och ta de lugnt framför en film eller så, försöka få bort min förkylning med massa vitaminer o så.. kram!
hehe niceeeeeeeeee,nono. innan styrketräningen i onsdags, snygga svettband vi hitta. jappjapp hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0