hos min jullan

jaa igår hann jag inte lägga in bilderna för var inte hemma förutom på morgonen men då hade jag annat för mig. igår åkte jag med till stugan och träffade min saknade kusin johanna där en stund och några av mina andra kusiner. efter de stack vi hem och jag packade och sedan drog till julia, sov här tills idag och nu ska vi snart dra till stan, eller om en timma typ för hon ska jobba, och då ska jag kolla lite där. sen får jag se om en kompis kommer dit eller hur det blir. have a nice day, hugs

gamla bilder från i typ januari eller nååt, yesye


loveeee u

Kommentarer
Postat av: johanna

<3puss

2011-08-16 @ 18:03:37
URL: http://jooohannasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0